• P&G uses Thela

One for all: Thela for technical and management consulting

Cleviria broaden Thela even to third-party consultants and auditors.

Transparency and completeness of the data managed, along with the usage simplicity found at every operational level (from buyers to suppliers, passing by third parties “passively” engaged in the workflow), have always been distinctive and characterizing features of Thela, the Cleviria’s web-application for the supply chain monitoring.
Thanks to the feedbacks given by big international certification players on the user experience (Intertek, STS, Bureau Veritas, just to name but a few), Cleviria decided to introduce specific solutions for this user category, independently of their structure dimension.

Those assumptions laid the foundations for a partnership between Cleviria and P&G Safety Quality Consulting, Italian leader of technical and management consulting, specialized on planning and managing safety insurance systems and products and supply chain quality.
A network of specialists providing technical consulting and assistance on: textile and clothing, shoes, toys, household products, puericulture, decorative and electrical objects. P&G has clients like OVS, COIN, Marcolin, Miniconf and Beretta.

«For a continuos innovation of the services and tools provided to our customers, we signed a partnership agreement according to which Cleviria’s applications will be used in supply chain and products monitoring and control operations. Be equipped with adequate tools it’s necessary to optimize fieldwork activity and services quality», comments Riccardo Pastacaldi of P&G.

«The partnership with P&G reopens an path already undertaken in the past, a path towards a more “consultancy” target of users. In Thela, consultants and third parties were part of the workflow only if they were engaged by brands/users, today they have a more active and independent role with the same operational functions of the other subjects. All of that in support of our idea of shared and cooperative tools», states Corrado de Castro Sales & Marketing Manager of Cleviria.

By |Marzo 24th, 2017|News ed Eventi@en|0 Comments
  • P&G uses Thela

Uno per tutti: Thela anche per la consulenza tecnica e gestionale

Cleviria estende Thela a consulenti e auditor di parte terza.

La trasparenza e la completezza dei dati gestiti, unitamente alla semplicità di utilizzo riscontrabile ad ogni livello operativo (dal buyer al fornitore, passando per le parti terze ingaggiate “passivamente” nel workflow), sono sempre state le proprietà distintive e caratterizzanti di Thela, l’applicativo di Cleviria per il monitoraggio della filiera di fornitura.
Grazie ai feedback sulla user experience ricevuti in questi anni da importanti player internazionali della certificazione (Intertek, STS, Bureau Veritas, solo per citarne alcuni), Cleviria ha scelto di realizzare pacchetti d’utilizzo dedicati a questa tipologia di utenti, indipendentemente dalla dimensione della loro struttura.

Questi presupposti hanno fatto sì che si ponessero le basi per la concretizzazione di una partnership tra Cleviria e P&G Safety Quality Consulting, azienda italiana leader nella consulenza tecnica e gestionale, specializzata nella progettazione e gestione di sistemi di assicurazione della sicurezza e della qualità di prodotti e supply chain.
Un network di esperti che forniscono consulenza e assistenza tecnica su: tessile e abbigliamento, calzature, giocattoli, casalinghi, puericultura, oggetti decorativi ed elettrici. P&G conta tra i propri clienti aziende del calibro di OVS, COIN, Marcolin, Miniconf e Beretta.

«In ottica di continua innovazione dei servizi e degli strumenti offerti ai nostri clienti, abbiamo siglato un accordo di partnership secondo il quale gli applicativi di Cleviria verranno utilizzati nella gestione delle operazioni di controllo e monitoraggio della filiera e di compliance di prodotto. É necessario dotarsi di strumenti idonei per poter ottimizzare le attività sul campo e migliorare la qualità dei servizi offerti», commenta Riccardo Pastacaldi di P&G.

«La partnership con P&G riapre una strada già battuta in passato verso un target di utenti più consulenziale. In Thela, consulenti e parti terze rientravano nel workflow di controllo solo se ingaggiati da brand/utenti, oggi invece hanno un ruolo più attivo ed autonomo con funzioni operative al pari degli altri soggetti. Questo a sostegno dell’idea che abbiamo di strumenti condivisi e collaborativi», afferma Corrado de Castro Sales & Marketing Manager di Cleviria.

By |Marzo 22nd, 2017|News ed Eventi|0 Comments